#Makový chlebíček s rybízem

Miluju léto. Hlavně protože všude je samé ovoce a zelenina. A protože rybíz se nějak moc u nás nekonzumuje, tak jsem ho nacpala do nějaké té dobroty a tady máte recept.
Co jsem použila:
120 g mletý mák
175 ml mléko
2 lžíce med
110 g změklé máslo
120 g cukr
2 vejce
80 g žitná mouka
100 g hladká mouka
1 lžička prášek do pečiva
1 lžička jedlá soda

rybíz

Jak jsem patlala:
Rybíz jsem odstopkovala, omyla a nechala uschnout. 
V kastrůlku jsem uvařila mléko a vsypala mák. Směs jsem nechala trochu vychladnou a přidala med (měla jsem tuhý, tak aby se rozpustil) a nechala vychladnout úplně.
V míse jsem vyšlehala s cukrem, poté jsem přidala vejce a nakonec zchladlou makovou směs. Do této směsi jsem postupně přišlehávala obě mouky s práškem do pečiva a sodou. Nakonec jsem vsypala rybíz a jenom lehce promíchala.
Formu na chlebíček jsem vymazala olejem a vysypala hrubou moukou, vlila jsem těsto a pekla v rozpálené troubě asi hodinu na 150-170°C. 


Fotku celého bohužel nemám :( Nebyla ta správná rychlost na vyfocení :D 

6 komentářů:

Děkuji za každý Váš komentář :)