#Jak jím JÁ: podeváté

Nechápu, jak ten čas letí! 6 týdnů prázdnin za mnou! A pro vás tu mám další díl Jak jím JÁ. Tak snad si ho užijete :)
Tvarohový rybízový dort a ostružinový shake
Kaše s jogurtem, drobným ovocem a slunečnicovými semínky
Žitná kaše s řeckým jogurtem a ostružinami
Ovocný tvaroh s chia seminky, meruňkami a nektarinkou
Oběd ala dojídání zbytků - bramborové knedlíky s vajíčkem a špenátem
Tvarohové knedlíky plněné jahodami s jahodami a řeckým jogurtem 
Špenátové rizoto
Kuřecí plátek, špenát a bramborové knedlíky
Žitná placka s tvarohovou svačinkou a paprika

7 komentářů:

  1. Páni, ty jíš tak krásně a zdravě, jsi skvělá inspirace!:)

    OdpovědětVymazat
  2. To špenátové rizoto vypadá moc hezky! Taky bych si ho měla v dohledné době udělat :) a ty ostružiny ti moc závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hned na ten rybízový dort jsem dostala chuť :D ostružiny bych si vážně dala, jenomže není tak nějak, kde je sehnat :( :D
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  4. To mi připomnělo, že už jsem hrozně dlouho neměla špenát... musím si ho některý den taky udělat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)