#Jak jím JÁ: podesáté

Tak a je tu další díl, kde můžete nahlédnout, jak jím já. Užívám si dávku ovoce i zeleniny - miluju léto.
Jáhlová kaše s řeckým jogurtem a ostružinami
NEJLEPŠÍ buchta se špendlíky a tvarohem, řecký jogurt s ostružinami
Kuřecí plátek se zelím a bramborovým knedlíkem
Kuřecí plátek s plackou z cukety 
Quinoa s rajčaty, paprikou a šunkou
Pečené filé na zelenině s brambory
Čočkové karbanátky se zeleninou + co není na fotce - řecký jogurt s česnekem a pažitkou
Švestkové knedlíky s mákem a řeckým jogurtem 
Kuřecí kousky s květákem, cuketou a mrkví + brambory
Čočkové karbanátky schované pod kuřecí šunkou, zelenina

5 komentářů:

  1. To je ale dobrot. Nejvíce mě zaujala cuketová placka a čočkové karbanátky, ty vypadají obzvlášť moc pěkně :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. U každého vidím tu quinou a já ji pořád ještě nikdy nezkusila :/ no už to budu muset konečně napravit :) léto taky miluju, hlavně přísun toho ovoce... na každém rohu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty knedlíky bych si strašně dala! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra proč já na tyhle články vždycky koukám když mám hlad :D musím se polepšit a před tvým blogem se vždycky najíst :D ty knedlíky a ta tvarohová buchta vypadá fakt dobře :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)