#Tvarohová buchta s ořechovou drobenkou

Dneska je to přesně týden, co mám už prázdniny. Slibuji, že se budu snažit zase vydávat pravidelně. 
Toto je ještě prokrastinační pečení. A bylo to vážně dobré. Dokonce ještě, než jsem odjela zas do školy, tak tatínek pronesl: "Kdo nám tu teď bude péct takové dobroty?"

Co jsem použila:
Buchta:
2 měkké tvarohy (ve vaničce)
100 g máslo
80 g cukr
2 vejce
14 lžic dětské krupičky (cca 140 g)
1 prášek do pečiva
Drobenka:
30 g kokosový olej 
30 g cukr
30 g ořechy 
30 g vločky

Ovoce 

Jak jsem patlala:
Nejdříve jsem si udělala drobenku. Ořechy s vločkami jsem namlela a přidala olej s cukrem. Vše jsem mnula, dokud nevznikla drobenka.
V míse jsem smíchala tvarohy s rozpuštěným máslem a vejci. Do této směsi jsem přisypala krupičku, cukr a prášek do pečiva. Celé smíchala v těsto.
Těsto jsem vlila na vymazaný a vysypaný plech. Pokladla ovocem a posypala drobenkou. Celé jsem pekla na 170°C asi 50 minut.

6 komentářů:

Děkuji za každý Váš komentář :)