#Celodenní Jak jím JÁ: podruhé

Tak jsem využila toho, že jsem doma a mám klid - respektive zkouškové a prokrastinuju. Takže jsem si řekla, že vyfotím, co přes den jím :)  Doufám, že se mi povede nafotit i další dny
Ječná kaše s meruňkami
Řecký jogurt s hrozny
Kuřecí špíz s brambory a paprikou
Rajčata
Káva s mlékem
Quinoa s řepou, mrkví a vejci

9 komentářů:

  1. Boží boží boží! Naprosto miluju tenhle typ článků a sama ho píšu :) ten oběd vypadá moc lákavě, měla bych si brzy udělat špízy :) díky za inspiraci! ♥

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já právě taky tento typ článků miluju, ale bohužel nemám moc čas fotit :D (Jsem líná :D )

      Vymazat
  2. Opět nádhera. Já prostě tyhle články, kde všichni fotí co jí, miluji :) U mě boduje řecký jogurt s hrozny, špízy a to kafčo vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypadá dobře, ten špíz bych si dala :D mňam
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) špíz byl výborný - aneb maminka umí skvěle vařit :D

      Vymazat
  4. Mňam.... tu Quinou s řepou, mrkví a vejci bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)