#Jak jím JÁ: posedmé

Druhý týden prázdnin za mnou a je tu další článek. Fotky jsou sice starší, ale to asi ničemu nevadí.
Jedna klasická snídaně ve školní den - Kaše se sójovým mlékem a povidly
Jogurt s pomerančem, kiwi a hruškou
Jogurt s kiwi, pomerančem a kiwi
Řecký milko jogurt, pomeranč a banán
Jogurt, pomeranč, banán a chia semínka
Jogurt s blumou, kiwi, pomerančem a slunečnicovým semínky 
Kuřecí plátek, bramborové knedlíky, zelí

Pohankoto (pohanka, zelenina, kuřecí maso) s nakládačkami a řepou

Zapečené batáty s kuřecím a zeleninou, ledový salát
Tortilla s kuřecím masem, zeleninou a sýrem


11 komentářů:

  1. Prosímtě, starší fotky vůbec nevadí! Taky je dávám do svých článků :) koukám na snídaně jedeš hodně ovoce viď? :D všechno vypadá tak dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ovocné svačiny :) ale teď v létě jedu i hodně ovocné snídaně - respektive vykrádám zahrádku a ovoce jsou tuny :D

      Vymazat
  2. Jo, ovoce miluju. Stejně jako kaše a jogurty. Vypadá to skvěle, hned bych si dala. Škoda, že ve všem ostatním je maso, protože jinak by to taky bylo silně lákavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ze všeho by se asi maso dalo vyjmout :) Tohle jsou právě jídla, co jím doma. Když jsem ve škole, tak jedu docela vege styl :D

      Vymazat
  3. jkáj ty batáty vypadají absolzně dokonale!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky :) Vypadá to všechno tak pěkně barevně :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  5. Jogurty s ovocem jsou pro mě v poslední době jedna z absolutně top snídaní :) líbí se mi to, že pokaždé když tam dám nějaké jiné ovoce tak to chutná zase trošičku jinak, to samé platí i u ovesných kaší :) a batáty? úplně jsem na ně dostala chuť :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  6. Doma mám ještě poslední batát... takový plněný, zapečený vypadá moc dobře, něco takového si asi dneska udělám k obědu. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)