#Muffiny s meruňkovým kompotem

Jdu se takhle podívat do jednoho nejmenovaného obchodu a co nevidím? Boží hvězdičkové formičky na muffiny. Takže jsem musela něco upéct. A taky je to super způsob jak prokrastinovat.

Na 24 muffinů
Co jsem použila:
250 g žitné mouky
60 g kokos
1 prášek do pečiva
Meruňkový kompot - byl domácí, sklenička tak o objemu 350 ml
1 lžíce medu
250 ml mléka (množství závisí na množství láku v kompotu)
50 ml oleje
2 vejce

Jak jsem patlala: 
Kompot jsem slila a nechala odkapat ovoce. Ovoce jsem následně nakrájela. 
V míse jsem smíchala suché suroviny (mouka, kokos, prášek do pečiva), následně jsem přidala lák z kompotu, vejce, med rozpuštěný v mléce (doporučuji mléka dát nejprve méně a postupně přilévat) a olej. Vše jsem vymíchala v těsto a ještě přidala nakrájené ovoce. Nakonec jsem naplnila muffinové formičky a dala péct na 175°C asi na 40 minut.

Hodnoty na 1 muffin (50g):
104 kcal / 3 B/ 12 S / 5 T


4 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář :)