#Kdo jsem: potřetí

A máme tu další díl Kdo jsem. Tenkrát Vám prozradím něco o mně a o spánku. Ano, o spánku. Takže si vemte kafe, aby jste také neusli.
Usnu vždy a všude

Ale nesmí nikde nic blikat
Prý mluvím ze spaní
Budím se každý den, kolem šesté
Chodím spát nejdřív 2,5 hodiny po jídle
Spím s plyšáky
Nejradši spím ve velkém triku
Spím s telefonem pod polštářem
Nepřevaluji se, ani nekopám či nemlátím kolem sebe
Nerada ponocuji
Před spaním se mi učí nejlépe
Při spaní jsem jak v kómatu- nic mě nevzbudí a pokud ano, tak se otočím a spím dál
Nikdy nemám potřebu trávit celý den v posteli

Miluju spát ve velké posteli, ačkoliv se vůbec neroztahuji
Vždy jsem celá přikrytá až po krk
V největším vedru mi kouká maximálně noha
Při naprosté tmě nebo tichu se mi usíná špatně
Před velkými událostmi, se mi zdají noční můry
Často potřebuji i odpolední siestu v podobě spánku

5 komentářů:

  1. To ti závidím, že spíš jak v kómatu :D To mě probudí kdejaká blbost :( Jinak ve velkým tričku a s plyšákem spím taky :D :D

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to úplně špatné :D Plyšáci jsou snad samozřejmost :D

      Vymazat
  2. To s tou siestou máme stejné, taky občas spávám odpoledne :D můj spánek je takový zajimavý docela, taky mě skoro nic neprobudí, pokud to teda nejsou sluneční paprsky, to mě probudí okamžitě :D
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď si mě pobavila, ale hodně z toho mi připomíná mě :D Jako třeba to, že v největším vedru mi kouká maximálně noha, to je super, mě taky :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek, ten spánek ti závidím, já špatně usínám a ještě se budím a vzbudí mě kdejaká blbost :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)