#Mrkvové rohlíčky s povidly

Po minulém lehce "naštvaném" článku je tu něco optimističtějšího - a to recept!
Přiznávám se, snědla jsem jich snad půl plechu hned po upečení (v teplém stavu) a další část pokračovala další den - až tak mi tyto rohlíčky zachutnaly. A rodině taky!
Mimochodem je to i jedna z položek na mém wishlistu :) Tak se podívejte i tam a poraďte mi, co bych mohla přidat :)

Co jsem použila:
250 g mrkev
450 g mouka ( z toho bylo asi 200 g mouka špaldová)
250 g Hera
prášek do pečiva

povidla

vejce

Jak jsem patlala:
Heru jsem nakrájela a nechala povolit.
Mrkev jsem omyla, oškrábala a nastrouhala na jemno.
Z mrkve, Hery, mouky  a prášku do pečiva jsem vytvořila těsto, které jsem dala na 30 minut do lednice.
Odleželé těsto jsem rozdělila na 8 dílů. Z každého dílu jsem se snažila vyválet kruh a rozdělila na 8 trojúhelníčků. Na každý trojúhelníček, co nejblíže k okraji, jsem dala trochu povidel a zamotala do tvaru rohlíčku. 
Hotové rohlíčky jsem vyskládala na plech s pečícím papírem, potřela rozšlehaným vejcem a dala péct na asi 170 °C na 15 minut -možná i déle. Sledovala jsem zbarvení dokud nebyly hezky zlatavé.


Dodatek:
Před konzumací doporučuji nechat vychladnout - povidla pálí jak ďas a spálené patro není až tak okej :D

12 komentářů:

  1. Wau, ta to vypadá moc dobře :) Mrkev mám moc ráda, zkusím :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají parádně. :) Díky za tip, určitě je vyzkouším. :) Miluju mrkvový dort a tohle je zase něco trošku jiného.

    OdpovědětVymazat
  3. TO vypadá moc hezky :) Až budu mít více času, tak určitě vyzkouším :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Musim to vyskusat :)) vyzera to troska podobne, ako robila moja mamka, avsak bez mrkvy :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to suprově, určitě o víkendu zkusím :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to dobře, ale upřímně si nedokážu moc představit, jak to bude chutnat :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) je to prost výborný! Jak jsem psala - půl plechu zmizlo jenom díky mě - a to ihned. :D

      Vymazat
  7. Tak ty určitě teď na Velikonoce vyzkouším! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)