#Jak jím JÁ: popáté

Týden utekl a je tu nový článek :) Tentokrát je to další díl toho jak jím. Doufám, že si ho užijete :)
Selský jogurt se skořicí a karobem, mandarinka a kiwi
Jogurt schovaný pod hrozny a chia semínky
Zeleninová směs s asi třemi kousky kuřecího masa, celozrnné těstoviny a kopa sýru
Kuřecí závitek s bramborovou kaší a mrkví

Rizoto

Kuřecí plátek, polenta a rajčata

Zapečené brambory 
Kafe je nejlepší s velikou čepicí z mléčné pěny. 
Míchaná vajíčka s fitness chlebem a ředkvičky
Lisovaný chléb, vejce a ředkvičky


7 komentářů:

  1. Jsi dobrá, že si pamatuješ na to, že si to jídlo máš vyfotit, já bych na to asi zapomněla :D Mnam, všechno bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou se mi spíš nechce, že bych zapomínala :D Jsem líná najít foťák :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. No nádhera až se mi sbíhají sliny. Mám moc ráda takové články, kde je vyfocené jídlo a něco se dozvím nebo se můžu inspirovat. Za mě určitě strašně dobrý musel být ten kuřecí plátek :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :) taky mám právě tyhle inspirační články ráda :) ale měla bych se snažit si ještě trošku ten jídelníček zpestřit -a právě díky fotkám se mi to občas i daří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná inspirace... Tu srdíčkovou mističku si musím taky pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě jí budou mít i jinde, ale já jí mám z Orion :)

      Vymazat
    2. jo jo, to jsi mimyslím už i psala, ale já si na ni vždycky vzpomenu až u tvých článků :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)