Jak jím JÁ: Pojedenácté

První týden září za námi a přede mnou ještě týden prázdnin. Ale už se do školy i docela těším. A co vy? Už máte školu nebo ještě prázdniny nebo jste už pracanti?
Pohanková kaše se selským jogurtem a banánem
Kaše s řeckým jogurtem a ostružinami 
Selský jogurt s nektarinkou
Kuřecí plátek s pečenými bramborami a rajčaty 
Pečený kořeněný květák s kuřecími medailonky a bramborami

Kuřecí kousky s pórkem a rýží
Čočka s vejcem a okurkami
Oběd v restauraci - Seitan na indický způsob, celozrnný kuskus
Lisovaný chléb s mexickou pomazánkou a vejcem, cherry rajčátka
Lisovaný chléb s vajíčkem + pečená dýně

3 komentáře:

  1. Škola už mi začala bohužel :D Skvělá inspirace! Pohankovou kaši mám ráda a pečený květák mě zaujal:O

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem pracant a zároveň v říjnu mi začíná škola (dálkově) :D Koukat na taková jídla před obědem je hřích, teď bych si dala od každého něco na ochutnani :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Mně dnes začíná škola, až v šest večer tedy, takže mám celý den se nervovat, co mě tam čeká :D.
    Alespoň se teď tebou inspiruji a budu se těšit na příchod domů, až si udělám žitný chlebík s vajíčkem na tvrdo :)).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)