#Jak jím JÁ: poosmé

Nevěřím tomu, že už je za mnou více než měsíc prázdnin. Je děsivé, jak moc rychle to utíká. Ale teď hoďte negativní myšlenky za hlavu a šup na článek! 
Přetékající jáhlová kaše s jogurtem a rybízovou marmeládou 
Směs pohankové a semínkové kaše s řeckým milko jogurtem
Jogurt s banánem a kiwi
Ovocný tvaroh s chia semínky a pomerančem 
Rozmixovaná brokolice s kukuřicí, jogurt s česnekem a pod tím celozrnné těstoviny 

Čočkové karbanátky, kuřecí plátek a rajčata 
Žitné těstoviny s tofu a zeleninou a polité srirachou
Quinoa s tofu a zeleninou a polité srirachou
Knackebroty s mexickou pomazánkou a šunkou pocákané srirachou + kedlubna
Kuřecí kousky, pečená cuketa, knackebroty s avokádem

8 komentářů:

  1. Čočkové karbanátky vypadají moc dobře! Máš někde recept? :) I to maso na poslední fotce vypadá velmi lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Recept - uvaříš červenou čočku (může být i normální) -> rozmixuješ, přistrouháš mrkev, [koukám, že tam mám i něco zeleného - asi bylinky], přidáš vejce, koření, mouku na zahuštění -> uděláš placičky, oplácáš ve strouhance [nemusíš] a dáš péct do trouby - netuším jak dlouho, až se ti budou líbit opečené z jedné strany, tak otočíš a pečeš dál ;) Doufám, že jsem na nic nezapomněla, ale jsou vážně BOŽÍ! :*

      Vymazat
  2. Vypadá to všechno nádherně. Jsem ráda, že se slečna přede mnou zeptala na ty karbanátky. Zaujaly mě že jsou z čočky. To jsem ještě nikde neviděla a ani neochutnala, takže díky za recept :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Vše vypadá krásně... :)
    Ta srirarcha je něco jako kečup?!
    Jinak k té jáhlové přetékající kaši :D také občas řeším takové problémy s tím, že mám malé misky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) sriracha je hodně pálivá omáčka :) občas jí můžeš vidět v nějaký asijských bistrech :)

      Vymazat
  4. Ahoj, je šílené, jak ty prázdniny letí, tojo! :D Jinak moc pěkné fotky, tvá jídla jsou mi vždy inspirací, jíš tak krásně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)