#Kdo jsem: Počtvrté

Další týden za mnou. Již 3. z prázdnin. Utíká to utíká, ale rozhodla jsem se na sebe prásknout něco ze školních let.

Studuji obor Nutriční terapeut
Toto je má druhá vysoká škola
Už jsem jeden rok totiž studovala jinde
Nejsem z gymplu - A jsem za to ráda
Na gymnázium jsem byla předposlední kdo se tam dostal, když jsem se hlásila

Aneb na "Gympl se dostane každej debil"- Posvátná věta, kterou jsem pronesla při podávání přihlášek na střední
Od střední mám vždy dva domovy- doma a místo školy (internát, byt)
Mám potřebu být lepší než ostatní
Mám dojem, že za 5 jsem dostala maximálně 2x
A za 4 maximálně 5x

Nikdy jsem nebyla vysloveně šprt
Ale vysoká změní všechny
Maturovala jsem z matematiky
Maturitní vysvědčení mi zkazila státní část
Připadám si vážně divně, když se nemusím nic učit
obrázky z tumblr.com

8 komentářů:

  1. Prázdniny i dovolená vždycky utečou hrozně rychle :/ tak kdyby to utíkalo i mě v práci, vůbec bych se nezlobila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vždy překvapuje i jak rychle uteče ten semestr a jsou zkoušky :D a přitom mi každý den ve škole příjde, jako, že je nekonečný :D

      Vymazat
  2. Já si taky připadám divně, že se nemusím učit. Teď mi přijde, že mám až moc volného času, takže se dost flákám. No a až bude zase škola, budu nadávat, že nic nestíhám a budu chtít výrazně víc času :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ještě moc nezastavila :D Ale taky se flákám - měla bych začít dělat něco na bakalářku :D

      Vymazat
  3. Já nemám potřebu být lepší než ostatní, já chci být prostě dobrá kvůli svýmu vnitřnímu pocitu :D :D a to je nejhorší, protože pak sklamu vždycky akorát tak sama sebe. Taky jsem maturovala z matiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělám to taky pro vnitřní pocit, ale i tak nějak mám tu potřebu prostě být lepší :D někdy to taky končí, že zklamu sebe, ale někdy jsem i naštvaná a smutná, že jsem nebyla lepší :D

      Vymazat
  4. Maturovat z matematiky, tak tu maturitu teď nemám :D na gympl jsem se dostala, ale dala přednost jiné škole a teď toho celkem lituju :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někomu jde matika,někomu něco jiného :D Já jsem vážně levá na cizí jazyky a proto matika a navíc, mě i bavila ;) Proč lituješ, že jsi nešla na gympl? :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)