#Jak jím JÁ: pošesté

Máme tu další díl mého "Jak jím JÁ", ale s trochu staršíma fotkami :) Což mi připomíná, že poslední dobou jsem vážně líná cokoliv fotit. Musím se polepšit.
Kdo nemiluje štrůdl? :D
Když už byl ten Valentýn, tak jsem vzala "valentýnskou" misku, přidala banán s chia a zalila "valentýnsky" jahodami 
Jogurt s hroznovým vínem
Jogurt schovaný pod pomerančem a chia semínky
Jogurt s banánem a pomerančem

Jogurt s chia a banánem

Jogurt s mandarinkou a hruškou
Čočkové placičky, špíz z kuřecího masa, rajčat a cibule
Pečené batáty, kuřecí plátek losos a rajčata
Chlebík s nejlepší avokádovou pomazánkou (rozmačkejte avokádo a přidejte strašně moc česneku :D)



12 komentářů:

  1. Krásně papáš :D, ta srdíčková miska je dokonalá :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Já mam tak rády tyhle články. Sice u toho vždycky slintám, ale ty fotky jídel jsou super. A nejlepší jsou ty batáty s kuřecím masem, to vypadá báječně :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Teď koukám, že jsem tam napsala kuřecí maso, ale on je to losos :D

      Vymazat
    2. No vidíš, já jsem si říkala, že to vypadá spíš jak ryba, ale tak když tam bylo kuřecí maso. Každopádně to nevadí, stejně bych to hned snědla :D

      Vymazat
  3. Sakra ted mám ještě větší hlad než jsem měla :D štrůdl miluju stejně jako tyhle druhý článků, patří k mým nejoblíběnšjím :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle typy článků jsou zrádné :D Já většinou nevím, na co mám pak chuť dřív :D

      Vymazat
  4. No ten štrůdl! Krásného ho máš :) A ty čočkové placičky taky nevypadají k zahození, u klasické čočky moc nevím, co z ní dělat než čočku na kyselo :D :D

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štrůdl dělala maminka :D ale je prostě boží!
      Právě, že většinou ty placičky děláme z té červené, ale mamina se mě rozhodla sabotovat a udělala je z klasické - jsou skvělé :)

      Vymazat
  5. Ta srdíčková mistička je super, člověk se ani moc nemusí snažit to jídlo v ní nějak zdobit :D :) štrůdl mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)