#Řepová bábovka

Vážně jsem si poslední dobou hodně oblíbila péct. Je to lepší než se učit a navíc doma jsou všichni rádi. Tentokrát jsem využila zakysané smetany, které už chtěly odejít a řepu. Škoda, že na fotkách nevyniká, jak je krásně růžová.
Jinak tu máme Velký pátek a volno :D Asi by jste čekali něco Velikonočního - i toto můžete dát do formy na Beránka :D Já samozřejmě Beránka peču, dokonce i králíčky a mazanec, ale ti ještě nejsou hotoví.

 Co jsem použila:
2 vejce
200 g cukr
350 g zakysaná smetana (2 kelímky)
200 g červená řepa
300 g polohrubá mouka
1 prášek do pečiva
30 g mleté vlašské ořechy

Jak jsem patlala:
Řepu jsem oškrábala a nastrouhala najemno.
Vejce jsem vyšlehala s cukrem do pěny. Přidala jsem zakysanou smetanu a šlehala dál, postupně jsem přidávala i mouku, prášek do pečiva, řepu a ořechy. 
Hotové těsto jsem vlila do vymazané a vysypaná formy. Pekla jsem na 170°C asi 70 minut.
Po upečení jsem nechala bábovku vychladnout a následně vyklopila.


10 komentářů:

  1. Páni, ta vypadá dobře. Myslím, že o receptu sladkém s červemou řepou jsem nečetla, ale musí to být super :) Vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá fakt dobře :) my letos nepekli ani bábovku ani beránka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla králíčky i beránka tento rok :D ale recepty nebudou - nestihla jsem je vyfotit :D

      Vymazat
  3. Vypadá to nádherně. Já teda bábovky miluji a dělám celkem často, ale většinou jsou s čokoládou nebo pudingem. S červenou řepou jsem ještě nepekla a asi zatím ještě péct nebudu. Dříve jsem jí měla ráda, ale jeden známý mi udělal zeleninovou šťávu, kde byl červená řepa, ale dal tam ještě česnek a brambory a úplně mi to zkazil, tak snad jí zas přijdu na chuť :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Tak to naprosto chápu tvůj "odpor" :D taky bych to potom nechtěla asi ani vidět :D

      Vymazat
  4. Tuhle musím někdy také vyzkoušet! Vypadá skvěle. :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá krásně! S řepou jsem zatím měla jenom brownies a byla to pecka, bábovka je určitě taky skvělá, musím to vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)