#Kdo jsem: podruhé

Další díl faktů o mě. Tentokrát to bude o jídle :) 

Nikdy se mi nesmí sahat na jídlo a na mé nádobí
K pečení mě přivedla kamarádka
Nejoblíbenější sladkost je štrůdl
Následuje cokoliv tvarohového
Nejsem na slané pochutiny


Nejraději jím v posteli
Nejradši jím rukama
Z příboru používám pouze vidličku
Ale jsem schopná vše sníst i jenom malou lžičkou
Nepoužívám velkou lžíci
Jídlo jedině ve stavu, že si o něj spálím ústa
Přes týden vážím a zapisuji, o víkendu jsem jak utržená ze řetězu
Nesnáším kapustu

Jsem závislák na mléčných výrobcích
Nemám dobrý pocit, když jídlo nemám v rozestupu 2,5 - 3 hodiny
Jsem zeleninový maniak!!
Je mi jedno, kde jím. Jídlo si vyndám klidně ve vlaku i na Václaváku
Než začnu jíst, tak si musím dát vlasy do culíku
Jídlo do sebe nacpu za 5 minut
Jablko (i hrušku) jím úplně celé, až na šťopku

Čím pálivější jídlo, tím lépe
Jsem čajoholik
(více)Kilová zelenina? No problemo, postarám se o ní.
Když jsou takový ty míchací jogurty - NIKDY je nemíchám
Zato jakýkoliv jiný jogurt ano
obrázky - tumblr

7 komentářů:

  1. Tak kokám, že máme hodně společného :D Jídlo kdekoliv? To sedí! Jednou jsem si ho rozložila i v kině :D Příbor? Stačí vidlička. A hlavně! Nikdy, ale nikdy se nesmí sahat na moje mističky a nebo nedej bože, kdyby mi někdo sáhl na jídlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám naprostou radost z toho, že někdo je stejně "posedlý" jako JÁ :D

      Vymazat
  2. V pár věcí se shodneme, třeba v tom, že nejsem na slané pochutiny a nebo že o víkendech jsem taky jak utržená ze řetězu :D to že máš ráda zeleninu ti i vlastně docela závidím, protože já bych ji chtěla jíst mnohem víc než jím, ale nemůžu se k tomu přinutit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně si myslím, že pokud sníš aspoň něco, tak je to dobré :) Sama vím, že já jí jím docela někdy až přes příliš :)

      Vymazat
  3. Tak to jsou super fakta. S tím, že mi nikdo nesmí sahat na jídlo, to máme stejné. Když mi někdo šáhne do talíře, tak bych dokázala i zabíjet :D Koukám, že jak utržená ze řetězu nejím o víkendu sama a má to tak asi hodně lidí :D Super článek, pobavilo :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)