#Jak jím JÁ: počtvrté

Škola v plném proudu a já už teď skoro nestíhám nic dělat. Tak tu máte další díl mého jedení.
Máte nějaké téma, které by Vás zajímalo, o kterém bych měla napsat? 
Poslední docházející cukroví 
Jogurt s mandarinkou a granátovým jablkem 
Řecký jogurt, který není pod dávkou banánu, pomeranče a chia vidět
Jogurt s kiwi, jablkem, mandarinkou, mandlemi, lískovými oříšky a chia  
Jogurt s kiwi, jablkem a mandarinkou
Bramborový knedlík se špenátem a vejcem
V mé krásné srdíčkové misce se nachází kuřecí kousky se zeleninou a k tomu žitná placka s pořádnou dávkou česneku 
Cizrnové karbanátky s bramborovou kaší a rajčata
Nemůžu si pomoct, ale na této fotce mi to příjde, že to je strašně obrovský to jídlo :D Filé zapečené se sýrem a rajčetem, pečené brambory a k tomu zelí
Pečená dýně s kuřecími kousky a cibulí

5 komentářů:

  1. Na tu kuřecí směs jsem dostala úplně chuť :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty to máš všechno tak krásně barevně nazdobený! Úplná škoda to jíst :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vy máte ještě cukroví? :O :D Jinak se mi hrozně líbí, jak si to takhle aranžuješ. Hezky vypadající jídlo se hned lépe jí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, nemáme :) Fotky už jsou starší, ale myslím, že to bude tak půlka ledna :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)