#Kdo jsem: poprvé

Tak nějak si říkám, že o mě vlastně víte kulový a tak jsem si řekla, že by se hodilo pár faktů o mně, aby jste věděli, kdo vlastně jsem :)


Jsem milovník velkých hrnků
Rozplývám se nad každým zvířetem
Jsem schopná celý den strávit v pyžamu
Nenávidím hromadné akce, kde se nedá hnout
Nenávidím hlasité akce - hlavně před barákem
Jsem příšerný bordelář, ale špínu nesnesu
Jsem stydlín - mám problém dojít si i do obchodu
Jsem snadno ovlivnitelná

Nedělá mi problém přečíst knížku za den
Ve 13 jsem vypadala starší než jak vypadám dnes
Telefon nabíjím,  až když má baterii pod 50%
Ročník 1994 je ten můj
Mám doktorský krasopis = Mám absolutně příšerné písmo
Nenávidím humanitní vědy

Zato matematika mi jde
Jsem nedůvěřivá
Mám panickou hrůzu ze zubařů
Nerada nakupuji
A taky nerada utrácím
Angličtina je můj nepřítel
Téměř nikdy se nelíčím
Jsem BRUNETA!

Na příště mám připravená fakta o jídle :)

7 komentářů:

  1. Dobré, různorodé fakty :D Jsme koukám stejně..mladé :D Já teda jsem pro humanitní vědy, matika mi nejde, líčím se často, jsem blond, angličtinu mám ráda, ale taky nemám ráda velké akce a hlučné, být v pyžamu celý den není problém a velký hrnky miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Joo tak velký hrnky máme společný :D čím větší, tím lepší

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, asi mám SKORO všechno opačně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež sa rozplývam nad každý zvieratkom, tiež som hanblivá, tiež som schopná prečítať knihu za deň, tiež vyzerám mlado (asi :D) a tiež mám rada matiku :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super článek, někdy jsi mě opravdu pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hrnky, špína, matika, i nákupy, to máme stejné :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)