#Jak jím JÁ: potřetí

Koukám, že tu mám ještě fotky z předvánoc, tak si naposled připomeňme předvánoční čas a rok 2016. 
Vánoce, vánoce přicházejí - Bílý jogurt se skořicí a karobem, vánočka s meruňkovou marmeládou
Ovesná kaše s milko jogurtem. Ty 2 kousky cukroví jsem už pak ani nesnědla :D
Vícezrnná kaše s jogurtem a fíky (296 kcal || 11,9 B || 43,2 S || 7,9 T)
Historický moment, kdy jsem měla k obědu i polévku - mrkvová polévka 
Čočkové karbanátky s bramborovou kaší a rajčata
Pohanka se zeleninou a kuřecí kousky
Krabička na cesty - Uzené tofu, soba nudle a paprika (434 kcal || 29,3 B || 43,7 || 16 T)
Racio kolečka, mexická pomazánka a paprika (275 kcal || 7,1 B || 34,5 S || 12,2 T)
Lisovaný chlebík s česnekovým tvarohem a paprikou (368 kcal ||  34,4 B || 46,3 S || 2,4 T)
A nakonec celozrnný chléb se sýrem a kuřecí šunkou, rajčata 

15 komentářů:

  1. No dobrý, vůbec nemám hlad :D Mrkvovou polévku mám moc ráda, celkově ty krémové ♥ Já se chystám v blízké době na karbenátky z červené čočky, jednou jsem je měla a byly moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, krémová polévka, já miluju dýňovou a hrachovou :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem milovník pohanky, takže jsi mi tím jídlem udělala okamžitě chuť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám moc lidí, co by milovalo pohanku! :) ale i já jí mám velmi ráda :)

      Vymazat
  4. Mňáááám tu vánočku bych si dala hned! Jinak moc hezká a zdravá jídla :))

    OdpovědětVymazat
  5. Česnekový tvaroh? Toho docílím jak, prosím? Pokud je v tom nějaký větší kouzlo než vymačkat česnek do tvarohu :D
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jenom tvaroh s česnekem :) občas tedy přidám i bylinky, když jsem doma :) a mamina ho i trochu osolí, což já nedělám :)

      Vymazat
  6. tak česnekový tvaroh slyším poprvě a určitě vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někomu ta kombinace příjde zvláštní, ale mě to chutná :)

      Vymazat
  7. Úplně jsem dostala chuť na tu vánočku!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto je bomba, přesně podle mých chutí a vypadá to hezky. Obzvlášť dýňovka je bomba.

    www.elizabethlore.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)